Έφυγε απ΄το ΓΣΠ με την φανέλα του Γουίλι Σεμέδο ένας οπαδός της Ομόνοιας!
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet
Πήγε στο γήπεδο… οργανωμένος σωστά, αφού είχε μαζί του την σημαία του Πράσινου Ακρωτηρίου.
Ο Σεμέδο είδε την σημαία της πατρίδας του, εκτίμησε την κίνηση αυτή και γι’ αυτό μετά το τέλος του αγώνα με τον Ακρίτα, έσπευσε προς το μέρος του για να του χαρίσει την φανέλα του!
Δείτε το σκηνικό μέσα απ’ τον φακό της ιστοσελίδας μας: