Τελευταίο... με τριάρα!

Τελευταίο... με τριάρα!

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Με τον τραυματισμό του Φαμπιάνο, ο Ουζόχο... βάζει τα γάντια του και θα επιστρέψει σε Ευρωπαϊκό παιχνίδι της Ομόνοιας περίπου ένα χρόνο μετά.

Η τελευταία φορά που ο Νιγηριανός κίπερ αγωνίστηκε σε Ευρωπαϊκό παιχνίδι, ήταν τον Δεκέμβριο του 2024. Συγκεκριμένα στις 12 του μήνα, στην εντός έδρας νίκη της Ομόνοιας με 3-1 κόντρα στην Ραπίντ Βιέννης, για την League Phase του Conference League.

 Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY #5 με Γιάννο Οκκά:

enter

enter " "

enter

enter " "