Θα τον...χρειαστεί

Θα τον...χρειαστεί

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου/Όπως σε κάθε αγώνα έτσι και στον αποψινό κόντρα στον Απόλλωνα οι ποδοσφαιριστές του "τριφυλλιού" θα χρειαστούν την μεγάλη στήριξη από την εξέδρα αφού η Ομόνοια όπως έχουμε δει όλο αυτό το διάστημα αντλεί τεράστια δύναμη από τον 12ο.

Οι φίλοι του "τριφυλλιού" θέλουν όσο τίποτε άλλο να πανηγυρίσουν ακόμα μια σημαντική νίκη σε μια δύσκολη έδρα όπως το "Αλφαμέγα" και η φωνή τους μπορεί να αποτελέσει μια επιπλέον βοήθεια για τους... παίκτες.

Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

Την αρθρογραφία της 11ης & 12ης αγωνιστικής στηρίζει η  Zivania Syrkana -  πιστή στην κυπριακή παράδοση και στον αυθεντικό χαρακτήρα της ζιβανίας του τόπου μας.

enter