Μιλώντας στην Cablenet μετά το τέλος του αγώνα με το ΑΠΟΕΛ, ο Γουίλι Σεμέδο ανέφερε...
"Ήταν ένα πολύ σκληρό παιχνίδι. Ξέρουμε ότι πάντα ένα ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ είναι δύσκολο. Θεωρώ ότι η ισοπαλία θα ήταν πιο δίκαιο αποτέλεσμα. Αυτό το παιχνίδι ανήκει από σήμερα στο παρελθόν και βλέπουμε το ματς με την Ριέκα όπου θα διεκδικήσουμε την πρόκριση. Θέλω να απολογηθώ στον κόσμο μας, χρειαζόμαστε τη στήριξή τους".