Τοποθέτηση... Μπεργκ: "Παίζαμε την Πέμπτη, το παιχνίδι τελείωσε στις 12"

Τοποθέτηση... Μπεργκ: "Παίζαμε την Πέμπτη, το παιχνίδι τελείωσε στις 12"

Ο Χένινγκ Μπεργκ ρωτήθηκε σχετικά με την απόφαση του να προβεί σε εκτεταμένο rotation, στο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ. Ο κόουτς της Ομόνοιας τοποθετήθηκε στην διάσκεψη Τύπου, αναφέροντας πέραν της μίας φοράς το γεγονός ότι η ομάδα του είχε αγώνα την Πέμπτη, ο οποίος ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα...

Στοίχημα στη Novibet
Η Novibet κατέχει άδεια κλάσης Β από την ΕΑΣ με αριθμό Β022. Απαγορεύεται η συμμετοχή σε άτομα κάτω των 18 ετών .Παίξε υπεύθυνα. www.safergambling.gov.cy. Η δημοσίευση συνιστά πληρωμένη διαφήμιση εκ μέρους και για λογαριασμό της Novibet

"Το ΑΠΟΕΛ έπαιξε με ένταση και επιθετικότητα, ήξερε ότι την Πέμπτη τα μεσάνυχτα τελειώσαμε το προηγούμενο παιχνίδι μας και σήμερα αρχίσαμε στις 17:00. Είναι πολύ κοντινό το διάστημα ανάμεσα στους δύο αγώνες", τόνισε αρχικά ενώ στην συνέχεια μετά από ερώτηση για το ότι υπάρχουν αρκετά σχόλια στα social media τα οποία αναφέρονται σε λανθασμένη επιλογή εντεκάδας και κατά πόσο συμφωνεί σε αυτό, σχολίασε...

"Παίζαμε την Πέμπτη, το παιχνίδι τελείωσε στις 12. Ήταν δύσκολο να παίξουμε με την ίδια εντεκάδα, υπήρχε η πιθανότητα τραυματισμών και ήταν μικρό το διάστημα για αποκατάσταση. Όταν είναι τέσσερις μέρες ανάμεσα στους αγώνες είναι ευκολότερο, τώρα είχαμε λιγότερες από τρεις μέρες. Καταφέραμε να πάμε με το 0-0 στο ημίχρονο. Είχαμε και μια μεγάλη ευκαιρία στο τέλος το πρώτου μέρους. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν καλύτεροι αλλά δεν σκοράραμε".