Ο επικεφαλής του τμήματος Φούτσαλ του ΑΠΟΕΛ, Χάρης Βασιλείου, στην σύντομη ομιλία του στην αποψινή εκδήλωση που είναι αφιερωμένη στους χορηγούς, μεταξύ άλλων ανέφερε...
"Σας ανακοινώνω τον Δημήτρη Νικολαΐδη, ήταν στόχος από το Καλοκαίρι, όμως καθυστερήσαμε να τον κλείσουμε, είχε υπογράψει στον Αραράτ. Κάνουμε ότι είναι το καλύτερο για να ενισχυθεί η ομάδα.
Όταν ανάλαβα μου είπαν ότι θέλουμε ένα τμήμα που να έχει υγεία και από του χρόνου να πάμε για πρωτάθλημα. Εγώ τους είπα ότι θα πάμε από τώρα για πρωτάθλημα. Είμαστε ΑΠΟΕΛ, δεν υπάρχουν χαμηλοί τόνοι για το ΑΠΟΕΛ, πάντα πρέπει να πρωταγωνιστεί".