ΑΠΟΕΛ/ Τετραπλή ανανέωση

ΑΠΟΕΛ/ Τετραπλή ανανέωση

Το φουτσαλικό ΑΠΟΕΛ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τους Ανδρέα Πλατή, Ελευθέριο Περικλέους και Κωνσταντίνο Χρυσό μέχρι το 2027, καθώς και με τον Δημήτρη Νικολαΐδη μέχρι το 2028.

"Ο σχεδιασμός της νέας χρονιάς συνεχίζεται με σταθερά βήματα και με παίκτες που απέδειξαν την αξία τους μέσα στο γήπεδο.
Ο ΑΠΟΕΛ Futsal ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τους Ανδρέα Πλατή, Ελευθέριο Περικλέους και Κωνσταντίνο Χρυσό μέχρι το 2027, καθώς και με τον Δημήτρη Νικολαΐδη μέχρι το 2028.
Τέσσερις ποδοσφαιριστές που συνέβαλαν καθοριστικά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, θα συνεχίσουν να φορούν την γαλαζοκίτρινη φανέλα και να αγωνίζονται για τους στόχους της ομάδας μας.
Τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη φανέλα του Θρύλου."