Μετά τη μεγάλη νίκη-πρόκριση με ανατροπή στον τελικό του πρωταθλήματος, ο φουτσαλιστής του ΑΠΟΕΛ Κωνσταντίνος Κουλουμπρής, μίλησε στην ιστοσελίδα μας και τον Ανδρέα Ροκόπο. Τι είπε για τη νίκη επί της Ομόνοιας, το δύσκολο ξεκίνημα της ομάδας το περασμένο καλοκαίρι και η συνέχεια. Δείτε το βίντεο:
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Εφραίμ:
