Το φουτσαλικό ΑΠΟΕΛ συνέχισε αήττητο στο φετινό πρωτάθλημα, σημειώνοντας πολύ σημαντική νίκη με 4-2 επί της ΑΕΚ στο "Λευκόθεο". Οι "γαλαζοκίτρινοι" μετρούν πλέον 2 νίκες και μία ισοπαλία. Μετά το τέλος του οι αγώνα οι φουτσαλιστές έδωσαν το σύνθημα... για πρωτάθλημα και ακολούθησε ο κόσμος, ο οποίος για άλλο ένα παιχνίδι ήταν εκεί και στήριξε την ομάδα.