"Είναι πολύ μικρό για να χωρέσει τον κόσμο του ΘΡΥΛΟΥ"

"Είναι πολύ μικρό για να χωρέσει τον κόσμο του ΘΡΥΛΟΥ"

Ανάρτηση από το φουτσαλικό ΑΠΟΕΛ μέσα από την οποία ευχαριστεί τον κόσμο του, για την ανταπόκριση και την εξάντληση των εισιτηρίων του αγώνα με την Ομόνοια.

"Ευχαριστούμε ξανά τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ για την ανεπανάληπτη ανταπόκριση και την εξάντληση των εισιτηρίων του αγώνα με την Ομόνοια. Η στήριξη αυτή επιβεβαιώνει για ακόμη μια φορά την μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου της ομάδας προς το τμήμα futsal του ΑΠΟΕΛ.

Λόγω αυστηρών μέτρων που έχουν τεθεί από την Αστυνομία, ενημερώνουμε πως κανένας οπαδός δεν θα μπορεί να εισέλθει στο γήπεδο χωρίς εισιτήριο αγώνα. Εξαίρεση αποτελούν τα παιδικά εισιτήρια, όπου με την απαραίτητη ταυτοποίηση θα επιτρέπεται η δωρεάν είσοδος.

Καλούμε τον κόσμο του ΑΠΟΕΛ να προσέλθει από νωρίς στο γήπεδο, ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία και καθυστέρηση στην είσοδο.

Δυστυχώς, το Λευκόθεο είναι πολύ μικρό για να χωρέσει τον κόσμο του ΘΡΥΛΟΥ."

Μπορεί να είναι εικόνα ποδόσφαιρο και κείμενο που λέει "APOELULTRAS UL LTRAS POEL 新の ΕΙΜΑΣΤΕ Stoiximan Stof Stojumun ROFEN 14 stoiximan Stoiximan Stoiximo ប GCCC ROFEN Ruolximan toiximan AORON GCC JROFEN CC1O GCC UCC GROFEN 10 GCC"