Φινάλε και... "Για σένα έχω χάσει το μυαλό" (Βίντεο Kerkida)

Φινάλε και... "Για σένα έχω χάσει το μυαλό" (Βίντεο Kerkida)

Φουτσαλιστές και κόσμος του ΑΠΟΕΛ, πανηγύρισαν με την ψυχή τους την πρόκριση στον τελικό του πρωταθλήματος, μετά την σπουδαία ανατροπή κόντρα στην Ομόνοια. Η βραδιά στο "Λευκόθεο" έκλεισε με το πιο κάτω σύνθημα... 

Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Εφραίμ: