Φουτσαλιστές και κόσμος του ΑΠΟΕΛ, πανηγύρισαν με την ψυχή τους την πρόκριση στον τελικό του πρωταθλήματος, μετά την σπουδαία ανατροπή κόντρα στην Ομόνοια. Η βραδιά στο "Λευκόθεο" έκλεισε με το πιο κάτω σύνθημα...
Δείτε το SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Γιώργο Εφραίμ: