Ο συνδυασμός δυνάμεων με τον ΠΑΝΣΥΦΙ,να αναλαμβάνει σημαντικό ρόλο και την συντονιστική επιτροπή να αρχίσει να δημιουργεί το τμήμα φούτσαλ στο ΑΠΟΕΛ δείχνει να παίρνει σάρκα και οστά.
Οι γαλαζοκίτρινοι έχουν συγκεντρώσει κάποιους πολύ έμπειρους και ποιοτικούς φουτσαλιστές.
Αυτό είναι κάτι που δείχνει ότι έχουν βάλει υψηλούς στόχους, για το νέο πρωτάθλημα που ετοιμάζεται.
Ένα άθλημα που το ΑΠΟΕΛ θεωρείται μια μεγάλη δύναμη, πέρασε την τελευταία διετία από την αφάνεια στην ανυπαρξία. Τώρα όμως δείχνει να παίρνει ξανά τα πάνω του, σε μια φάση που γενικότερα το άθλημα ψάχνει να βρει ξανά την ταυτότητα του. Γιατί είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια με πρωταθλήματα των 4 ομάδων, δεν είχε την αίγλη του παρελθόντος.

