"Η ομάδα που χτίστηκε από τον κόσμο… τώρα παίζει για τον κόσμο"

"Η ομάδα που χτίστηκε από τον κόσμο… τώρα παίζει για τον κόσμο"

Ανάρτηση από το φουτσαλικό ΑΠΟΕΛ ενόψει του 2ου τελικού με αντίπαλο την ΑΕΛ (Δευτέρα, 20:00) στο "Λευκόθεο".

"Η απόφαση που λήφθηκε πριν από μερικούς μήνες για την επαναλειτουργία του τμήματος ήταν μια βαθιά συνειδητή επιλογή, γεννημένη μέσα από την ανάγκη των οπαδών του ΑΠΟΕΛ, μαζί με τον Παν.Συ.Φι ΑΠΟΕΛ, να δημιουργήσουν ξανά μια ομάδα που θα αγωνίζεται κάθε εβδομάδα με ψυχή, με αυταπάρνηση και με απόλυτη αφοσίωση στο ιερό βάρος της φανέλας. Αυτό το πάθος είναι που μας οδήγησε μέχρι τον μεγάλο τελικό του πρωταθλήματος futsal.
Στην προγραμματισμένη δημοσιογραφική διάσκεψη τον Αύγουστο του 2025 είχαμε θέσει ως στόχο τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας και τη σταδιακή οικοδόμησή της για τα επόμενα χρόνια. Η θέληση και η αποφασιστικότητα των φουτσαλιστών μας, σε συνδυασμό με τις σημαντικές προσθήκες του Ιανουαρίου, μας έφεραν μέχρι εδώ.
Παρά το γεγονός ότι τερματίσαμε στην 3η θέση της βαθμολογίας, η ομάδα μας κατάφερε να αποκλείσει τον φορμαρισμένο Απόλλωνα. Παράλληλα, απέναντι στην Ομόνοια, όπου τα προγνωστικά ήταν εις βάρος μας λόγω εμπειρίας και πλεονεκτήματος έδρας, οι φουτσαλιστές μας μαζί με τον περήφανο κόσμο του ΑΠΟΕΛ πέτυχαν μια σπουδαία πρόκριση.
Ο τελικός του πρωταθλήματος άρχισε την προηγούμενη Πέμπτη στη Λεμεσό, με την ομάδα μας να πραγματοποιεί ακόμη μία μεγάλη ανατροπή και να πετυχαίνει μια σπουδαία εκτός έδρας νίκη απέναντι στην ΑΕΛ, σπάζοντας την έδρα.
Τώρα ερχόμαστε αντιμέτωποι με την ίδια μας την ιστορία. Αύριο, στις 20:00, στο Λευκόθεο, σε ακόμη μία βραδιά όπου το ΚΛΕΙΣΤΟ θα ζήσει στιγμές έντασης και πάθους, η δύναμη του κόσμου θα γίνει ένα με τη δύναμη των φουτσαλιστών μας. Η παρουσία του κόσμου του ΑΠΟΕΛ είναι καθοριστική. Χρειαζόμαστε δύο κερκίδες που θα σπρώξουν την ομάδα, που θα γίνει η επιπλέον δύναμη για να έρθει η δεύτερη συνεχόμενη νίκη και να μας φέρει ακόμη πιο κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Η ομάδα που χτίστηκε από τον κόσμο… τώρα παίζει για τον κόσμο.
Ραντεβού αύριο στο Λευκοθεο."