Ο επικεφαλής του τμήματος Φούτσαλ του ΑΠΟΕΛ, Χάρης Βασιλείου, προχώρησε σε ανάρτηση με μηνύματα...
"Μετά τα γεγονότα των τελευταίων ημερών, όπου κάποιες ομάδες προσπάθησαν να πάρουν παίκτες μας και διαδίδουν φήμες πως έχω κλείσει φουτσαλιστές για του χρόνου, διαδίδουν ψευδή ποσά για τα συμβόλαια των μεταγραφών και πως θα «τελειώσω» φουτσαλιστες μας, ενόψει του κρίσιμου ματς εναντίον της Ομόνοιας την μεθεπόμενη Πέμπτη θα ήθελα να στείλω κάποια μηνύματα!
1. Κανένας παίκτης ΔΕΝ φεύγει από το ΑΠΟΕΛ για άλλη ομάδα, παρά μόνο αν δεν τον θέλει ο προπονητής!
2. Έγιναν τέσσερις προτάσεις σε φουτσαλιστές και αποκτήθηκαν και οι τέσσερις!
3. Επαφές με φουτσαλιστές σε φιλικό επίπεδο χωρίς οικονομική πρόταση για του χρόνου, έχουν γίνει αφού ο στόχος μας είναι να κάνουμε την ομάδα πανίσχυρη
* το πάρτι τώρα ξεκινά 💛💙👊
* όλοι στο Λευκοθεο στις 5/2 με αγαπούλα"