Οι οργανωμένοι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ με ανάρτηση τους καλούν τον κόσμο να στηρίξει την φουτσαλική ομάδα στον αυριανό αγώνα με τον Απόλλωνα: "Αύριο ο φουτσαλικός ΑΠΟΕΛ αγωνίζεται κόντρα στην απομίμηση και θα βρεθούμε ξανά στο κλειστό. Κάνουμε καμίνι το Λευκόθεο ...... ΟΛΟΙ ΛΕΥΚΟΘΕΟ ΠΕΜΠΤΗ ΩΡΑ 19:30. ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ"