Μήνυμα... μετά την Ομόνοια: "Τώρα θα το πιστέψουν ακόμη περισσότερο"

Μήνυμα... μετά την Ομόνοια: "Τώρα θα το πιστέψουν ακόμη περισσότερο"

Μήνυμα απ' τον Χάρη Βασιλείου, μετά το χθεσινοβραδινό ντέρμπι με την Ομόνοια (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), για το πρωτάθλημα Futsal. Ο επικεφαλής του τμήματος Futsal του ΑΠΟΕΛ, με ανάρτηση στα social media εξέφρασε την πίστη του για την πορεία της ομάδας του. Δείτε πιο κάτω το μήνυμά του:

φφ

Δείτε το SUPER MONDAY με Βέσκο/Το "αιώνιο", τα...άλλα, οι κορυφαίοι και ο Τσίκινης!