"Να μετατρέψουμε το Λευκόθεο σε καμίνι"

"Να μετατρέψουμε το Λευκόθεο σε καμίνι"

Ανακοίνωση από τους Πορτοκαλί ενόψει της πρεμιέρας του ΑΠΟΕΛ στο φούτσαλ, απόψε (Τετάρτη, 8/10) στις 19:30 με αντίπαλο την Ελπίδα Αστρομερίτη.

"Το τμήμα Φούτσαλ επαναλειτουργεί, αυτή τη φορά κάτω από τον Σύνδεσμο, και απόψε στις 19:30 είναι η πρώτη αγωνιστική. Καλούμαστε όλοι οι Πορτοκαλί να μετατρέψουμε το Λευκόθεο σε καμίνι, όπως μάθαμε από παλιά.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΠΙΣΤΑ"