Η ομάδα Φούτσαλ του ΑΠΟΕΛ δημοσίευσε βίντεο απ' τα αποδυτήρια, μετά το εκτός έδρας 1-1 απέναντι στην ΑΕΛ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).
Στο βίντεο, ο επικεφαλής του τμήματος, Χάρης Βασιλείου, απευθύνεται στους παίκτες της ομάδας του, εκφράζοντας την περηφάνια του...
Η ανάρτηση αναφέρει:
"Παρά τις πολλές απουσίες και τραυματισμούς, η ομάδα μας στάθηκε όρθια και πήρε τον βαθμό της ισοπαλίας. Η ομάδα μας προηγήθηκε μόλις στο 2ο λεπτό με σκόρερ τον Τερρυ και ισοφαρίστηκε στο 31’, ενώ στο τελευταίο λεπτό η ομάδα μας έχασε πέναλτι που θα μπορούσε να μας δώσει τη νίκη.
Είμαστε ο ΑΠΟΕΛ και ο στόχος μας πάντα είναι η νίκη.
Το πάθος και η πίστη που έδειξαν οι φουτσαλιστές μας στέλνουν το πιο δυνατό μήνυμα για τη συνέχεια.
➡️ Επόμενος σταθμός σε μια εβδομάδα στο Λευκόθεο, απέναντι στην ΑΕΚ Λάρνακας.
Όλοι εκεί, μετατρέπουμε το γήπεδο μας σε καμίνι! 💪 #APOEL #Futsal"
Δείτε το βίντεο: