Περήφανος ο Χάρης - Βίντεο απ' τα αποδυτήρια του ΑΠΟΕΛ

Περήφανος ο Χάρης - Βίντεο απ' τα αποδυτήρια του ΑΠΟΕΛ

Η ομάδα Φούτσαλ του ΑΠΟΕΛ δημοσίευσε βίντεο απ' τα αποδυτήρια, μετά το εκτός έδρας 1-1 απέναντι στην ΑΕΛ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).

Στο βίντεο, ο επικεφαλής του τμήματος, Χάρης Βασιλείου, απευθύνεται στους παίκτες της ομάδας του, εκφράζοντας την περηφάνια του...

Η ανάρτηση αναφέρει:

"Παρά τις πολλές απουσίες και τραυματισμούς, η ομάδα μας στάθηκε όρθια και πήρε τον βαθμό της ισοπαλίας. Η ομάδα μας προηγήθηκε μόλις στο 2ο λεπτό με σκόρερ τον Τερρυ και ισοφαρίστηκε στο 31’, ενώ στο τελευταίο λεπτό η ομάδα μας έχασε πέναλτι που θα μπορούσε να μας δώσει τη νίκη.

Είμαστε ο ΑΠΟΕΛ και ο στόχος μας πάντα είναι η νίκη.

Το πάθος και η πίστη που έδειξαν οι φουτσαλιστές μας στέλνουν το πιο δυνατό μήνυμα για τη συνέχεια.

➡️ Επόμενος σταθμός σε μια εβδομάδα στο Λευκόθεο, απέναντι στην ΑΕΚ Λάρνακας.

Όλοι εκεί, μετατρέπουμε το γήπεδο μας σε καμίνι! 💪 #APOEL #Futsal"

Δείτε το βίντεο: