Ανάρτηση από το ΑΠΟΕΛ και κάλεσμα στον κόσμο να στηρίξει την ομάδα φούτσαλ στο πρώτο της φιλικό...
"Την Παρασκευή στις 19:30, η ομάδα μας δίνει το πρώτο της φιλικό παιχνίδι απέναντι στην Ελπίδα Αστρομερίτη, στο κλειστό γήπεδο «Χαράλαμπος Κουκουλαρίδης» στη Γαλάτα.
Ο σκοπός του φιλικού είναι να φέρει κοντά στο τμήμα μικρούς και μεγάλους ΑΠΟΕΛίστες που κατοικούν στη Σολιά, για να γνωρίσουν από κοντά την προσπάθεια που ξεκινάμε όλοι μαζί για τη νέα σεζόν.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη, ενώ στο χώρο θα λειτουργεί συνεργείο για την έκδοση εισιτηρίων διαρκείας του ΑΠΟΕΛ Futsal 2025-26.
Σας περιμένουμε όλους να στηρίξετε από την αρχή αυτή τη νέα προσπάθεια!"