(ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ) Το "διπλό" του ΑΠΟΕΛ στη Λεμεσό

(ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ) Το "διπλό" του ΑΠΟΕΛ στη Λεμεσό

Δείτε τα στιγμιότυπα από τον πρώτο τελικό φούτσαλ ανάμεσα σε ΑΕΛ και ΑΠΟΕΛ. Οι "γαλαζοκίτρινοι" πέρασαν νικηφόρα από τη Λεμεσό και πήραν προβάδισμα.