Ανάρτηση από το Σωματείο της Ομόνοιας για το ισόπαλο ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ στο Φούτσαλ (4-4). Κάνουν λόγο για πολεμικό εχθρικό σκηνικό.
"☘️⚽️ Σε ένα πολεμικό εχθρικό σκηνικό σε όλα τα επίπεδα, οι ήρωες φουτσαλιστές μας απέδρασαν με το βαθμό της ισοπαλίας από το Λευκόθεο κόντρα στον «αιώνιο»! Χρειάστηκε 4 φορές να απαντήσουν στο προβάδισμα του αντιπάλου και το έκαναν! Μπράβο λεβέντες!
👉 ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ☘️"