Η φουτσαλική Ομόνοια έκανε ψες εντυπωσιακό πρώτο ημίχρονο μέσα στο Λευκόθεο. Προηγήθηκε 3-0 δείχνοντας ότι είχε προσαρμοστεί άριστα στις συνθήκες και στην ατμόσφαιρα που επικρατούσε. Στην επανάληψη τίποτα δεν δούλεψε σωστά για τους πράσινους με αποτέλεσμα να χάσει μεγάλη ευκαιρία για μία μεγάλη πρόκριση μέσα στην καυτή έδρα του αντιπάλου.
