Χτύπημα...μετά την ήττα από το ΑΠΟΕΛ

Χτύπημα...μετά την ήττα από το ΑΠΟΕΛ

Μήνυμα από το τμήμα Φούτσαλ της Ομόνοιας μετά την χθεσινή ήττα από το ΑΠΟΕΛ.

"Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους οπαδούς μας για τη συγκλονιστική στήριξη στο χθεσινό παιχνίδι. Για τη φωνή τους, το πάθος τους και την άψογη συμπεριφορά τους.

Η παρουσία σας μας δίνει δύναμη.

Υποσχόμαστε ότι στο δεύτερο παιχνίδι θα δώσουμε και την τελευταία μας ανάσα για τη νίκη.

Ευχαριστούμε 💚"