"Πράσινος"... ο πρώτος τίτλος στο γυναικείο! (Φώτος)

"Πράσινος"... ο πρώτος τίτλος στο γυναικείο! (Φώτος)

Η Ομόνοια κατέκτησε τον πρώτο τίτλο της χρονιάς στο γυναικείο ποδόσφαιρο. 

Οι "πράσινες" επικράτησαν των Apollon Ladies με 2-0 και κατέκτησαν το Super Cup! Σκόρερ οι Σάρα Παπαδοπούλου στο 40' και η Mohammed Suwaibatu στο 82'.

Δείτε φωτογραφικό υλικό απ' τον αγώνα: