Το Σωματείο της Ομόνοιας δεξιώθηκε το βράδυ της Τρίτης (7/10) την γυναικεία ομάδα των "πρασίνων".
"☘️Το Δ.Σ. του Σωματείου μας δεξιώθηκε χθές βράδυ την Γυναικεία Ομάδα Ομόνοια Λευκωσίας - Omonia Nicosia Women's Team και την τεχνική ηγεσία στην ταβέρνα Karvounotsimpimata, σε ένα όμορφο κλίμα. 👉Ο Πρόεδρος του ΑΣΟΛ, εκ μέρος του Δ.Σ. και του κόσμου της ΟΜΟΝΟΙΑΣ, εξέφρασε περηφάνια για την κατάκτηση του πρώτου τίτλου, δίνοντας το σύνθημα για τη συνέχεια με σκληρή δουλειά για την υλοποίηση των στόχων της Ομάδας.
👉Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον χορηγό της ομάδας μας και ιδιοκτήτη της ταβέρνας, κ. Λοΐζο Λοϊζή και την ομάδα του για την άριστη εξυπηρέτηση και φιλοξενία."