Ο νέος Πρόεδρος της καλαθοσφαιρικής Ανόρθωσης Κωνσταντίνος Πιερίδης, παρέθεσε το Σάββατο (28/03) γεύμα σε φίλους και υποστηρικτές της ομάδας. Κίνηση με στόχο την ενότητα και την ενδυνάμωση της σχέσης ανάμεσα σε ομάδα και κόσμο. Στο φινάλε του γεύματος, όλοι μαζί τραγούδησαν για την αγαπημένη Αμμόχωστο. Δείτε το βίντεο μέσα απ' τον φακό της ιστοσελίδας μας: