"Τι νίκη ήταν η χθεσινοβραδυνή;" (φώτος)

"Τι νίκη ήταν η χθεσινοβραδυνή;" (φώτος)

Ανάρτηση από την καλαθοσφαιρική Ανόρθωση, για την χθεσινή ευρωπαϊκή νίκη επί της Bakken Bears στο FIBA Europe Cup:

"Τι νίκη ήταν η χθεσινοβραδυνή; Κόντρα στην πρωτοπόρο Δανίας και κατα γενική ομολογία καλύτερη ομάδα της Σκανδιναβίας!

Την Τετάρτη(22/10) φοράμε τα γαλανόλευκα μας, «γεμίζουμε» γεμίζουμε το Σπ. Κυπριανού και ενισχύουμε την προσπάθεια των καλαθοσφαιριστών μας!

We are from Famagusta"