Ανάρτηση από την καλαθοσφαιρική Ανόρθωση, για την χθεσινή ευρωπαϊκή νίκη επί της Bakken Bears στο FIBA Europe Cup:
"Τι νίκη ήταν η χθεσινοβραδυνή; Κόντρα στην πρωτοπόρο Δανίας και κατα γενική ομολογία καλύτερη ομάδα της Σκανδιναβίας!
Την Τετάρτη(22/10) φοράμε τα γαλανόλευκα μας, «γεμίζουμε» γεμίζουμε το Σπ. Κυπριανού και ενισχύουμε την προσπάθεια των καλαθοσφαιριστών μας!
We are from Famagusta"