Απρόοπτο της τελευταίας στιγμής για τον ΑΠΟΕΛ, εν όψει του μεγάλου ντέρμπι με τον Κεραυνό. Ο «ψηλός» των γαλαζοκιτρίνων, Jimmy Taylor, τραυματίστηκε στην προπόνηση και θα μείνει εκτός δράσης για περίπου έναν μήνα – ίσως και περισσότερο. Διαβάστε την συνέχεια στο Cyprusbasket.