Νίκες για Παφιακό, Ανόρθωση και ΑΕ Καραβά

Νίκες για Παφιακό, Ανόρθωση και ΑΕ Καραβά

Η 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ πρώτης κατηγορίας των ανδρών ολοκληρώθηκε με νίκες για Παφιακό, Ανόρθωση και Νέα Σαλαμίνα.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Αναγέννηση - Παφιακός 0-3 (23-25, 21-25, 23-25)
Ανόρθωση - Νέα Σαλαμίνα 3-0 (25-18, 25-18, 27-25)
ΑΕ Καραβά - ΑΠΟΕΛ 3-0 (25-16, 25-12, 25-12)