Δράση στο πρωτάθλημα πετόσφαιρας ΟΠΑΠ Α' Ανδρών, με τρεις αναμετρήσεις. Στο ντέρμπι της ημέρας, η Ανόρθωση επικράτησε με 3-2 σετ εκτός έδρας της Ομόνοιας. Αναλυτικά:
Ομόνοια - Ανόρθωση 25 - 27, 25 - 22, 22 - 25, 25 - 21, 11 - 15
Παφιακός - ΑΠΟΕΛ 25 - 11, 25 - 11, 25 - 22
Νέα Σαλαμίνα - Αναγέννηση 25 - 21, 26 - 24, 25 - 19