Αποχαιρέτησαν και ευχαρίστησαν την Μαρία Αριστείδου

Αποχαιρέτησαν και ευχαρίστησαν την Μαρία Αριστείδου

Η ομάδα βόλει του Ηλυσιακού αποχαιρέτησε την Κύπρια προπονήτρια Μαρία Αριστείδου.  Δείτε αναλυτικά:

Στο κλείσιμο της χρονιάς , αποχαιρετούμε την προπονήτρια Μαρία Αριστείδου και της ευχόμαστε καλή επιτυχία στο επόμενο βήμα της καριέρας της . Η Μαρία,  ανέλαβε σε μια δύσκολη και κρίσιμη στιγμή για την ομάδα του Ηλυσιακού στο δεύτερο μισό της χρονιάς 2025-2026 στη volley league , διαχειρίστηκε ένα μειωμένης δυναμικής  ρόστερ με το οποίο εργάστηκε σκληρά και το οδήγησε σε καλές εμφανίσεις και νίκες παλεύοντας μέχρι τελευταία αγωνιστική για την παραμονή στην κατηγορία . Η Μαρία παράλληλα έτρεξε τα αγωνιστικά τμήματα των υποδομών μας , τις νεανίδες και τις κορασίδες 1 , με τις οποίες πέτυχε σημαντικότατες και ιστορικές  για το σύλλογο διακρίσεις . Συμμετείχε σε όλα τα φάιναλ φορ της εσπααα , και φυσικά κατέκτησε τον τίτλο στην ΕΣΠΑΑΑ με τις κορασίδες και κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην Ελλάδα στο πρόσφατο φάιναλ φορ του πανελλήνιου πρωταθλήματος . Όλο το διάστημα της συνεργασίας μας επέδειξε αξιοσημείωτο ζήλο και προσήλωση στα καθήκοντα της , ενέπνευσε τόσο τις αθλήτριες της πρώτης ομάδας όσο και αυτές των αναπτυξιακών , και τους μετέφερε το πάθος και τον επαγγελματισμό της . Από την πλευρά μας ως σύλλογος , είμαστε δικαιωμένοι για την εμπιστοσύνη που την περιβάλλαμε , και υπερήφανοι που τίμησε το σύλλογο.