Ανάρτηση από τη Θύρα 9 με φωτογραφία από τα εισιτήρια που έχει στην κατοχή του το οργανωμένο σύνολο για τον αποψινό τελικό κυπέλλου της Β1 Κατηγορίας βόλεϊ γυναικών μεταξύ Ομόνοιας και Πανιδαλιακού (20:00). Παράλληλα ενημερώνει ότι θα διατεθούν έξω από την κρατική έκθεση. Διαβάστε τη σχετική ενημέρωση:
Επειδή κάποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν θέμα ότι δεν έχουμε πάρει εισιτήρια για τον αποψινό τελικό, τα βάζουμε και δημόσια για να τελειώσει η οποιαδήποτε συζήτηση. Όλοι έξω από την κρατική έκθεση τα εισιτήρια θα δωθούν εκεί.
ΟΜΟΝΟΙΑ ΘΥΜΗΣΟΥ Η ΘΥΡΑ 9 ΜΑΖΙ ΣΟΥ 
Υ.Γ - Οι αριθμοί από τα εισιτήρια έχουν σβηστεί για ευνόητους λόγους.