Στην παρουσία του Γιώργου Εφραίμ το Ομόνοια-ΑΕΚ για το πρωτάθλημα της Ανώτατης Κατηγορίας Παίδων Κ14. Ο παλαίμαχος άσος και πρώην Διευθυντής Ποδοσφαίρου του ΑΠΟΕΛ, παραμένει πολύ κοντά στο χώρο. Παρακολουθεί ματς σε όλες τις κατηγορίες. Ο φακός της ιστοσελίδας μας τον εντόπισε στο στάδιο "Αδωνης" Ιδαλίου.