Ο νεαρός άσος της Ανόρθωσης Κ14, Μιχάλης Έκτορος μίλησε στην ιστοσελίδα μας μετά το διπλό της ομάδας του επί του Άρη με 2-0 το περασμένο Σάββατο (8/11).
Ο Μιχάλης ο οποίος αγωνίζεται στην αμυντική γραμμή αγωνίστηκε και στους επτά φετινούς αγώνες της ομάδας του ενώ πέτυχε και ένα γκολ. Μεταξύ άλλων σχολίασε τον αγώνα, αναφέρθηκε στο κλειδί της νίκης, μοιράστηκε μαζί μας τους στόχους του καθώς και ποιος είναι ο αγαπημένος του ποδοσφαιριστής.
"Μπήκαμε δυναμικά, ακούσαμε τον προπονητή μας"
"Στόχος μου η πρώτη κατηγορία... να πάρω τρόπαια!"