Νέα σημαντική νίκη για το ΑΠΟΕΛ στο πρωτάθλημα Ανώτατης κατηγορίας Κ17. Μέσα στο Δάλι οι γαλαζοκίτρινοι κέρδισαν την Ομόνοια στο "αιώνιο" ντέρμπι με 2-1 / ΚΛΙΚ ΕΔΩ. Δείτε στο βίντεο που εξασφάλισε το www.kerkida.net τι είπε στους παίκτες του ο προπονητής Νεοπτόλεμος Νικολαίδης ο οποίος σήμερα ήταν τιμωρημένος και εκτός πάγκου.