Γαλαζοκίτρινο το ντέρμπι

Γαλαζοκίτρινο το ντέρμπι

Διπλό για το ΑΠΟΕΛ Κ14 στο ντέρμπι της 22ης αγωνιστικής. Οι γαλαζοκίτρινοι κέρδισαν στα Πολεμίδια τον πρωτοπόρο Απόλλωνα με 1-0. Το μοναδικό τέρμα σημείωσε ο Φουρνίδης