Γαλαζοκίτρινο το ντέρμπι Κ14

Γαλαζοκίτρινο το ντέρμπι Κ14

Με σκόρερ τους Βελάζη και Τζιωνή το ΑΠΟΕΛ νίκησε στο Πασκάλ 2-0 την Ομόνοια στο ντέρμπι της Ανώτατης κατηγορίας Κ14. Οι γαλαζοκίτρινοι έφθασαν στους 32 βαθμούς ενώ οι πράσινοι έμειναν στους 20 βαθμούς.