"Να πάρουμε το πρωτάθλημα-Στόχος μου η Premier League"

"Να πάρουμε το πρωτάθλημα-Στόχος μου η Premier League"

Ο Στέφανος Κόκκινος πέτυχε το νικητήριο γκολ για το ΑΠΟΕΛ Κ14 στο παιχνίδι με την Ομόνοια. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής των "γαλαζοκιτρίνων" μίλησε στην κάμερα του kerkida.net μετά το τέλος του αγώνα...

"Νιώθω πολύ ωραία που έβαλα το γκολ και κερδίσαμε"

"Θέλω να φτάσω στο πιο επαγγελματικό επίπεδο και την Premier League, αυτός είναι ο στόχος μου".

"Να πάρουμε το πρωτάθλημα".

Δείτε αναλυτικά όσα δήλωσε στο βίντεο:

enter