Τη νίκη με 2-1 πήρε ο Άρης κόντρα στο ΑΠΟΕΛ για την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος Ανώτατης Κατηγορίας Κ17…
Ο Κούλας άνοιξε το σκορ για το ΑΠΟΕΛ στο 45+1’ ενώ ο Λιασή ισοφάρισε στο 52΄και ο Gornyi έδωσε τη νίκη στον Άρη στο 90+4’…
Στην πρώτη θέση ο Άρης με 49 βαθμούς, στους 48 η Ομόνοια, στους 46 το ΑΠΟΕΛ και στους 45 η Αγία Νάπα και στους 42 ο Απόλλλωνας.