Πήρε το ντέρμπι ο Απόλλωνας

Πήρε το ντέρμπι ο Απόλλωνας

Μεγάλη νίκη για τον Απόλλωνα στο ντέρμπι της Ανώτατης Κ17. Οι μπλε νίκησαν το ΑΠΟΕΛ με 3-0 και πλέον οι δύο ομάδες ισοβαθμούν στην πρώτη θέση.  Σκόρερ των πρώτων δύο τερμάτων ο Γιώργης Χαραλάμπους, ένα σε κάθε ημίχρονο, και του τρίτου ο Αυγουστή στις καθυστερήσεις. Τώρα Απόλλων και ΑΠΟΕΛ έχουν από 21 βαθμούς. ΦΩΤΟΣ-kerkida του αγώνα που έγινε στον Πύργο.