Πήρε το ντέρμπι στο Κ14 το ΑΠΟΕΛ

Πήρε το ντέρμπι στο Κ14 το ΑΠΟΕΛ

Με το δεξί ξεκίνησε το ΑΠΟΕΛ Κ14 στην Ανώτατη κατηγορία. Οι γαλαζοκίτρινοι επικράτησαν στο Δάλι με 1-0 της Ομόνοιας έχοντας ως σκόρερ τον Στέφανο Κόκκινο στο 34ο λεπτό.

ΣΔΣΣΔ

Δ

σδδσδ

σδδσδ