Έζησαν την... αύρα του "αιώνιου" ντέρμπι οι μικροί του ΑΠΟΕΛ, στο σημερινό παιχνίδι με την Ομόνοια για την 1η αγωνιστική της Ανώτατης Κατηγορίας Παίδων Κ15.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε στο ισόπαλο 1-1 και μετά το τέλος οι Κυριάκος Κράμβης, Στέφανος Γαβριηλίδης και Σωκράτης Αkwo πόζαραν στον φακό της ιστοσελίδας μας, που παρευρέθηκε στο στάδιο "Άδωνης Ιδαλίου" και κάλυψε την αναμέτρηση.