Τριπλέτα στο kerkida... μετά το "αιώνιο"

Τριπλέτα στο kerkida... μετά το "αιώνιο"

Έζησαν την... αύρα του "αιώνιου" ντέρμπι οι μικροί του ΑΠΟΕΛ, στο σημερινό παιχνίδι με την Ομόνοια για την 1η αγωνιστική της Ανώτατης Κατηγορίας Παίδων Κ15.

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε στο ισόπαλο 1-1 και μετά το τέλος οι Κυριάκος Κράμβης, Στέφανος Γαβριηλίδης και Σωκράτης Αkwo πόζαραν στον φακό της ιστοσελίδας μας, που παρευρέθηκε στο στάδιο "Άδωνης Ιδαλίου" και κάλυψε την αναμέτρηση.