Συνέχισε νικηφόρα η Ομόνοια Κ19, στην δεύτερη αγωνιστική του πρωταθλήματος Νέων Κ19, με τη νίκη 3-0 επί της ΑΕΚ.
Δείτε την ανάρτηση των πρασίνων:
🟢 Άριστο ξεκίνημα για την ΟΜΟΝΟΙΑ Κ19 στο νέο πρωτάθλημα, αφού μετά τη νίκη στην πρεμιέρα επί της ΕΝΠ Κ19, κέρδισε χθες την ΑΕΚ Κ19 με το άνετο 3-0 στο “Ηλίας Πούλλος”.
🟢 Δύο γκολ πέτυχε ο Χρύσης Ευαγγέλου και ένα ο Ηλίας Στυλιανού.
🟢 Επόμενη υποχρέωση το ερχόμενο Σάββατο απέναντι στην Ανόρθωση, εκτός έδρας.