Έκαναν...πασίγιο οι παίκτες της Ομόνοιας στην πρωταθλήτρια Πάφο (Φώτος)

Έκαναν...πασίγιο οι παίκτες της Ομόνοιας στην πρωταθλήτρια Πάφο (Φώτος)

Πολύ όμορφο σκηνικό πριν την έναρξη του αγώνα Πάφος-Ομόνοια, για την 25η αγωνιστική στο πρωτάθλημα Νέων Κ19. Οι…πράσινοι έκαναν πασίγιο στους πρωταθλητές, κατά την είσοδο τους στον αγωνιστικό χώρο...3-2 νίκησε η Πάφος.