Ο Αργύρης Σταυρινίδης της Ομόνοιας Κ16 μίλησε στην ιστοσελίδα μας μετά το 1-1 στο ντέρμπι κόντρα στην ΑΠΟΕΛ στο Πασκάλ… Ο νεαρός ισοφάρισε για τους πράσινους και νιώθει περήφανος αφού καρποφόρησε η δουλειά της ομάδας κατά την προετοιμασία.
Δείτε το βίντεο: