Οι σκόρερ του… διπλού

Οι σκόρερ του… διπλού

Η ομάδα Κ15 της Ομόνοιας, κέρδισε εκτός έδρας, την αντίστοιχη της Αγίας Νάπας με 2-0.

Τα γκολ σημείωσαν οι Χρίστου και Ηλιάδης, οι οποίοι στο τέλος πόζαραν στον φακό του kerkida.net.