Ο Δημήτρης Σώζου των Κ16 της Ομόνοιας, μίλησε στην κάμερα της ιστοσελίδας μας μετά τη νίκη με 7-3 επί της Νέας Σαλαμίνας στο Δάλι…
Μίλησε για την αντίδραση της ομάδας στα κρίσιμα σημεία τόσο όταν έμεινε πίσω στο σκορ αρχικά όσο και όταν μείωσε η Νέα Σαλαμίνα…
Στόχος του είναι να βάλει κι άλλα πολλά γκολ φέτος και το τέρμα που πέτυχε κόντρα στην Νέα Σαλαμίνα το αφιερώνει στον πατέρα του. (ΕΔΩ το φωτορεπορτάζ του αγώνα). Οι δηλώσεις του στο kerkida.net: