“Θαυμάζω τον Εβάντρο-Έχουμε πολλές πιθανότητες για τίτλο”

“Θαυμάζω τον Εβάντρο-Έχουμε πολλές πιθανότητες για τίτλο”

Ο Θεόδωρος Επιφανίου των Κ16 της Ομόνοιας, μίλησε στην κάμερα της ιστοσελίδας μας μετά τη νίκη με 7-3 επί της Νέας Σαλαμίνας στο Δάλι… Σκόραρε μάλιστα και ένα γκολ στο παιχνίδι… Έχει την πίστη πως η ομάδα του μπορεί φέτος να πάρει τον τίτλο στην Ανώτατη Κ16 ενώ αγαπημένος του παίκτης είναι ο Εβάντρο…  (ΕΔΩ το φωτορεπορτάζ του αγώνα)

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY #6 με Λιάσο Λουκά: