ΑΕΚ... μέχρι την Ουγκάντα

ΑΕΚ... μέχρι την Ουγκάντα

Μέχρι την Ουγκάντα ταξίδεψε την ΑΕΚτζίδικη τρέλα του ο φίλος της ομάδας της Λάρνακας, Γιώργος. Ο φίλαθλος της ΑΕΚ άφησε το ''κιτρινοπράσινο'' του αποτύπωμα στη μακρινή αφρικανική χώρα. Δεν παρέλειψε να φωτογραφηθεί με το κασκόλ της ''αρρώστιας'' του με παιδιά από τη χώρα.