Χ...στη Λάρνακα

Χ...στη Λάρνακα

Μεγάλο παιχνίδι σήμερα στο κεκλεισμένων των θυρών ΓΣΠ...Την τελευταία φορά που αναμετρήθηκαν Ομόνοια και ΑΕΚ, δεν είχαμε νικητή...1-1 στην "Αρένα".